'Allo, 'allo!
la sèrie completa,
en DVD

Arriba a l’ARA una de les comèdies més mítiques de la BBC.
Rememora les esbojarrades històries d'en René i tot el personal del cafè Artois en aquest clàssic de l'humor britànic

Ampliem dates!

49.99 €

"Es deuen estar preguntant per què..."

René François Artois (Gorden Kaye)

"Ningú sent el plor d’una pobra dona gran?"

Madame Fanny La Fan (Rose Hill)

"Escolteu-me amb molta atenció perquè només ho diré un cop..."

Michelle Dubois (Kirsten Cooke)

"Bon deia!"

Oficial (Capità) Crabtree (Arthur Bostrom)

"Sóc jo, en Leclerc"

Monsieur Roger LeClerc

9 temporades
85 episodis
45 hores d’humor
CA/EN/ES/EUS/GAL àudio

Tens dubtes?

Escriu-nos a promocions@ara.cat o truca al 93 275 11 10

FAQ

  • És la sèrie completa?

    Sí, el ‘pack’ inclou les 9 temporades d’‘Allo, ‘Allo’ distribuïdes en 3 ‘packs’ de DVD. El primer inclou les temporades 1-4, el segon inclou la temporada 5 i el tercer inclou les temporades 5-9. A més, hi trobaràs molts extres, com l’episodi especial de Nadal.

  • En quins idiomes està disponible?

    En català, anglès, castellà, basc i gallec.

  • És el doblatge original de TV3?

    Sí, el doblatge en català correspon al que es va emetre per Televisió de Catalunya.

  • En quins idiomes hi ha els subtítols?

    En català i en castellà.

  • On està amagat el quadre ‘La Madonna del parell de melons’?

    Com a bons periodistes, a l’ARA no podem desvetllar les nostres fonts. Només ho podràs esbrinar tu, capítol rere capítol, amb l’ajuda d’en Renée i els seus amics.

  • Com puc aconseguir el ‘pack’ de DVD de la sèrie ‘Allo, allo’?

    Podràs adquirir el ‘pack’ amb la sèrie completa d’‘Allo, allo!’ a través del web promo.ara.cat/allo-allo. El preu de la col·lecció és de 49,99 €. Les despeses d’enviament són gratuïtes dins el territori peninsular espanyol.

  • Quant de temps triga a arribar-me la comanda?

    Les comandes a través de la web de compra d’aquesta promoció es processen cada dia, i el seu temps de recorregut des que les rep l’empresa de missatgeria és de 3 a 5 dies laborables. De manera que, com a màxim, tindràs la comanda a casa teva en un termini de 5 dies (laborables) des de la data de compra. A més, rebràs un correu electrònic amb totes les dades de seguiment i la data prevista de lliurament de la comanda.

  • Quines són les despeses d’enviament?

    Les despeses d’enviament són gratuïtes per a tots aquells domicilis dins el territori de la península d’Espanya.
    Les despeses d’enviament fora d’aquest territori no estan incloses en el preu i es calcularan en funció de la destinació i el pes de la comanda. Els residents fora d’aquest territori que vulguin adquirir aquest producte hauran de contactar amb el servei d’atenció al client, a través del telèfon 93 275 11 10 o enviant un correu electrònic a promocions@ara.cat.

  • Encara no he rebut la meva comanda. Què he de fer?

    És possible que l’empresa de missatgeria estigui trigant més temps de l’habitual a lliurar la comanda per qüestions alienes a nosaltres. En qualsevol cas, pots contactar amb el nostre servei d’atenció al client al telèfon 93 275 11 10 o a l’adreça promocions@ara.cat. Des d’allà, farem el seguiment del paquet i solucionarem la teva incidència de la manera més ràpida possible.

  • Com puc canviar la meva adreça d’enviament?

    Pots contactar amb el nostre servei d’atenció al client trucant al telèfon 93 275 11 10 o enviant un correu electrònic a promocions@ara.cat i, en cas que la teva comanda encara no s’hagi enviat, podrem enviar-la a la nova adreça.

  • Puc comprar la col·lecció amb el Diari ARA als quioscos?

    La sèrie completa ‘Allo, allo!’ en DVD només està disponible a la web http://promo.ara.cat/allo-allo per temps limitat.

  • De quants productes consta la col·lecció?

    La sèrie completa d’‘Allo, allo’ consta de 9 temporades de 85 episodis. Amb la teva comanda rebràs tres paquets corresponents a les temporades de l’1 a la 4, a la temporada 5 i a les temporades de la 6 a la 9, cadascuna d’aquestes separades pels seus estoigs corresponents.

  • Puc comprar la col·lecció des de l’estranger?

    La venda de la col·lecció ‘Allo, allo’ només estarà disponible dins el territori peninsular espanyol. Si vius fora d’aquest territori i vols adquirir-la, pots contactar amb el nostre servei d’atenció al client, a través del telèfon 93 275 11 10 o enviant un correu electrònic a promocions@ara.cat.

  • Com i quan es fa el pagament?

    El pagament de la comanda es du a terme de manera instantània, en el mateix moment de demanar-la a través d’una passarel·la de pagament totalment segura, amb targeta de crèdit o dèbit.

  • Vull més informació / Vull retornar la meva comanda. A on m’he d’adreçar?

    El nostre horari d’atenció telefònica al client és de 10.00 h a 14.00 h de dilluns a divendres.
    Adreça de correu electrònic: promocions@ara.cat
    Apartat de correus 10100, 08080 Barcelona
    Per a més informació, consulta les nostres condicions de contractació.